Jak zviditelnit chalupu k pronájmu: 8 tipů, které přitáhnou více hostů

Krásná chalupa v přírodě, útulné vybavení, ideální poloha… ale co když o ní nikdo neví? Zviditelnění chalupy k pronájmu je klíčové, pokud chcete zvýšit její obsazenost, přitáhnout kvalitní hosty a vytěžit z ní maximum. Přinášíme praktické tipy, jak dát o své chalupě vědět světu.

1. Profily na silných portálech

Základním krokem je inzerce na ověřených ubytovacích portálech jako:

  • e-chalupy.cz

  • cs-chalupy.cz

  • megaubytko.cz
  • Airbnb nebo Booking.com (pro zkušenější)
    Důležité je mít kvalitní popis, dobře napsané vybavení a jasné ceny.

2. Kvalitní fotografie

Fotky prodávají. Investujte do profesionálního focení – nejlépe za slunečného dne, s naaranžovaným interiérem i exteriérem. Nezapomeňte na detaily – deka u krbu, prostřený stůl nebo pohled z terasy dělají atmosféru.

3. Vlastní webové stránky

I jednoduchý web s vlastní doménou může výrazně zvýšit důvěryhodnost a umožní vám:

  • zobrazit kalendář dostupnosti

  • informovat o akcích a novinkách

  • sbírat přímé rezervace bez provize

4. Sociální sítě

Instagram a Facebook jsou ideální pro budování komunity. Sdílejte:

  • fotky z chalupy i okolí

  • tipy na výlety

  • recenze hostů

  • příběhy ze zákulisí (např. jak připravujete saunu nebo pečete domácí koláč)

5. Spolupráce s influencery nebo blogery

I menší profil zaměřený na cestování, rodiny nebo přírodu může přinést rezervace. Nabídněte pobyt výměnou za fotky a recenzi.

6. Dobře zpracovaná Google vizitka

Založte si Google Business profil. Ukažte fotky, reagujte na recenze, umožněte hostům vás najít při hledání na Google Maps nebo „chalupa k pronájmu v okolí“.

7. Recenze a reference

Požádejte hosty o zpětnou vazbu. Dobré hodnocení na portálech a sociálních sítích výrazně zvyšuje šanci, že si vás někdo vybere.

8. Komunity hostitelů a fóra

Nepodceňujte sílu sdílených zkušeností. Zapojte se do skupin a fór, kde si pronajímatelé radí, sdílejí tipy, ale i řeší problémy. Například na Facebooku je velmi aktivní skupina „Ubytovatelé si radí“, kde najdete inspiraci, nápady i konkrétní pomoc od lidí, kteří řeší stejné věci jako vy.


Závěr:
Zviditelnění chalupy není jednorázová akce, ale dlouhodobý proces. Když se o svůj pronájem budete starat nejen v terénu, ale i online, výsledek se dostaví. Ať už se rozhodnete pro silné portály, vlastní web, nebo sociální sítě – klíčové je být vidět a působit důvěryhodně.

Chcete s tím pomoci? Ozvěte se – rádi vám poradíme s propagací i správou chalupy.


 

 


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *